تعمیرات گیربکس SEW

تعمیرات گیربکس SEW به ندرت احتیاج می شود، چنان چه گیربکس صنعتی SEW به درستی انتخاب شود (ظرفیت اطمینان مناسب) و به صورت منظم سرویس شود، با این حال گیربکس های SEW پس از مدتی به تعمیرات و سرویس نیاز دارد که باز به چرخه صنعت باز گردد. در این راستا مجموعه صنعتی هیپکو توانسته با کادری مجرب، حر فه ای و متخصص در این امور، گیربکس های SEW را تعمیر و مجددا به چرخه صنعت باز گردانند.

در ادامه با مجموعه هیپکو همراه باشید تا با برخی از خدمات این مجموعه در زمینه تعمیر الکتروموتور و گیربکس های SEW و چگونگی کارکرد و کاربرد گیربکس های پر طرفدار SEW آشنا شوید.

با ما تماس بگیرید: ۳۳۹۷۰۲۱۸ ۰۲۱
تعمیرات گیربکس SEW

تعمیر گیربکس صنعتی

تعمیر گیربکس صنعتی، عیب‌یابی و تعویض چرخنده و قطعات گیربکس از جمله خدمات فنی و مهندسی مجموعه صنعتی هیپکو می باشد که به منظور کاهش زمان توقف فعالیت‌های کارخانه‌ها و خطوط تولید با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گردد.

تعمیرات انواع گیربکس های صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف مثل:

  • صنایع فولاد
  • سیمان
  • کاشی و سرامیک
  • خودروسازی
  • غذایی و دارویی
  • شیمیایی و…

گیربکس‌های مورد استفاده در:

  • میکسرها
  • کانوایرها
  • بالابرها
  • انواع ماشین‌آلات صنعتی

توسط مجموعه صنعتی هیپکو به بهترین نحو انجام می‌شود.

تعمیر و عیب یابی انواع گیربکس SEW

تعمیرات انواع گیربکس های SEW شامل:

  1. تعمیرات گیربکس های هلیکال یا‌ (شافت مستقیم)
  2. تعمیرات گیربکس های آویز یا‌ (شافت موازی)
  3. تعمیرات گیربکس های کرانویل یا‌ (شافت بغل)
  4. تعمیرات گیربکس های حلزونی یا (WORM)
  5. تعمیرات گیربکس های دور متغیر
  6. تعمیرات الکترو موتورهای SEW

به دلیل اعمال نیرو و بارهای مختلف و سنگین بر روی گیربکس‌های SEW، پس از مدتی قطعات و اجزای مختلف آن‌ها معیوب شده و نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا می‌کنند. چرخدنده‌ها قطعه اصلی در انواع گیربکس‌اند که در صورت آسیب‌دیدگی باعث از کار افتادن آن‌ها می‌شوند.

تعویض انواع چرخدنده‌های معیوب استفاده شده در گیربکس‌ها مثل انواع چرخ دنده کرانویل و پینیون، ساده و اسپیرال، هلیکال و دنده جناقی نیز از جمله خدماتی است که ذیل فعالیت تعمیرات گیربکس قرار گرفته و توسط مجموعه صنعتی هیپکو انجام می‌پذیرد.

مجموعه هیپکو به علاوه تعمیرات تخصصی گیربکس های SEW در زمینه تعمیر و عیب یابی انواع برندهای مختلف اروپایی مانند:

  1. گیربکس های فلندر
  2. گیربکس های  Bonfiglioli
  3. گیربکس های موتواریو
  4. گیربکس های روسی
  5. گیربکس های ایلماز و…

مطابق با استاندارهای موجود فعالیت و تخصص دارد.

نکته: درنظر گرفتن این نکته ضروری است که در صورت اقتصادی نبودن تعمیر گیربکس های صنعتی باید آن را با یک گیربکس سالم جایگزین نمود.

انتخاب گیربکس مناسب برای جایگزین نمودن با گیربکس معیوب و غیرقابل تعمیر، نیازمند دانش فنی و همچنین شناخت بازار و گزینه‌های موجود و قابل تأمین برای جایگزینی است که مشاوران و کارشناسان فنی و مهندسی مجموعه صنعتی هیپکو با ترکیب دانش مهندسی، تجربه و شناخت خوب از بازار برای انتخاب بهترین گزینه، مشاوره و پیشنهادات خود را به صورت کاملا رایگان ارائه می‌نمایند.

جهت مشاوره و درخواست تعمیرات گیربکس های SEW با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

شماره‌های تماس هیپکو:   09121762610

انجام تعمیرات تخصصی گیربکس SEW در مجموعه هیپکو

از عمده فعالیت مجموعه هیپکو میتوان به تامین و فروش محصولات شرکت SEW آلمان اشاره کرد. لازم به ذکر است که شرکت آلمانی SEW در کشور ایران دارای هیچگونه نمایندگی و یا عاملیت فروش نمی باشد.

با توجه به این موضوع و شعار شرکت صنعتی هیپکو که (صداقت در کسب و کار) می باشد، شرکت هیپکو برای کسب اعتماد و سود بیشتر هرگز به دروغ خود را نمایندگی و یا عاملیت فروش شرکت SEW در ایران معرفی نمی نماید، اما این اطمینان را به شما مشتریان گرامی می دهد که با خرید از محصولات شرکت صنعتی هیپکو واسطه حذف شده و شما با کمترین هزینه می توانید از بهترین کیفیت بهره مند شوید.

پیرو اصل رضایت مشتری که همواره سرلوحه چشم انداز شرکت صنعتی هیپکو نیز بوده، تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت علاوه بر تضمین اصالت کالا، تضمین کیفیت و تضمین قیمت دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش از جانب مجموعه صنعتی هیپکو می باشد.

نکاتی برای تعمیرات گیربکس صنعتی SEW

سؤالی مهم و کاربردی که باید در هنگام انتخاب تعمیرکاری که قرار است تعمیرات گیربکس صنعتی SEW خود را به وی بسپارید، به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. نکات مختلفی به‌عنوان پارامترهای انتخاب تعمیرکار گیربکس صنعتی SEW وجود دارد که در ادامه برای رفاه حال شما مشتریان گرامی مجموعه هیپکو سعی می‌کند به‌صورت خلاصه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها بپردازد.

نکته : تجربه؛ مهم‌ترین پارامتر انتخاب تعمیرکار است.

شما گیربکس صنعتی را که مربوط به کارگاه یا کارخانه‌ای فعال است و نیاز به تعمیر پیداکرده را به دست یک تعمیرکار می‌سپارید. مشخص است که یک تعمیرکار بی‌تجربه نمی‌تواند نیاز شمارا برطرف کند. تعمیرکاری که تجربه لازم در تعمیر گیربکس های صنعتی و گیربکس های SEW را نداشته باشد، نه‌تنها از پس برطرف کردن مشکل برنمی‌آید؛ بلکه ممکن است آسیب‌های جدی تری به دستگاه شما وارد کند.

هرچند ممکن است برخی افراد تازه ‌کار نیز بتوانند از پس تعمیرات جزئی گیربکس های صنعتی و گیربکس های SEW برآیند؛ اما بهتر است برای اینکه خیال خود را از بابت تعمیر گیربکس مورد نظر خود راحت کنید، آن را به افراد حرفه‌ای و متخصص بسپارید. مطمئن باشید افراد حرفه‌ای و با تجربه اگرچه هزینه بالاتری دریافت می‌کنند؛ اما در عوض با بهترین کیفیت ممکن کار را پیش خواهند برد.

مجموعه صنعتی هیپکو با سالها تجربه در امور فروش گیربکس و الکترو موتور های صنعتی ( SEW ) و با توجه به نیاز مصرف کنندگان، در حیطه خدمات خود من باب تعمیرات گیربکس SEW از با تجربه ترین و مجرب ترین متخصصان در امر تعمیرات استفاده نموده و متعهد می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات را با منصفانه ترین هزینه در اختیار شما قرار خواهد داد.

قطعات اصل ضامن عمر بیشتر گیربکس

در تعمیرات گیربکس صنعتی SEW اگر نیاز به تعویض قطعات شد، حتماً از محصولات و کالاهای باکیفیت استفاده کنید. قطعات اصل گیربکس SEW مربوط به شرکت تولیدکننده، بهترین گزینه برای جایگزینی است. تأکید می‌کنیم که برای کاهش هزینه تعمیر گیربکس صنعتی به‌هیچ‌وجه در دام خرید کالاهای بی‌کیفیت نیافتید. قطعات باکیفیت باعث بالا رفتن عمر دستگاه شما خواهند شد و درنتیجه سوددهی بیشتری برای شما خواهند داشت.

مجموعه هیپکو متعهد می شود که اگر در هنگام تعمیرات گیربکس SEW نیاز به تعویض قطعه باشد با هماهنگی کارفرما از بهترین و با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار با پایین ترین هزینه استفاده خواهد نمود.

قیمت مناسب در ازای کیفیت کار

برای اینکه به بهترین قیمت درازای دسترسی به بهترین فرد برای تعمیر گیربکس صنعتی برسید، حتماً تحقیق کنید. همیشه قیمت‌های بالاتر نشان کیفیت بهتر نیستند. هرچند به قیمت‌های پایین نیز نمی‌توان به‌سادگی اطمینان کرد. درنتیجه بهتر است به افراد و شرکت‌های شناخته‌شده و با تجربه برای تعمیر گیربکسهای  صنعتی از جمله گیربکس های SEW مراجعه کنید.

دسترسی به خدمات و تعمیرکاران حرفه‌ای در بستر اینترنت نیز یکی از گزینه‌های مناسب است. همچنین شما برای خرید قطعاتی که در تعمیر گیربکس صنعتی تعویض می‌شوند، می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

مجموعه صنعتی هیپکو به‌عنوان یکی از مراجع اصلی عرضه انواع کالاهای صنعتی مختلف و متنوع  مانند: قطعات گیربکس SEW شناخته ‌شده و در طول سال ‌های اخیر توانسته به خرید مطمئن و به‌صرفه قطعات باکیفیت کمک کند.

تعمیرات الکتروموتور SEW

تجهیزات صنعتی اعم از انواع الکتروموتور SEW و گیربکس های SEW نیز به مرور زمان دچار اصطحلاک و خرابی خواهند شد و بی توجهی و عدم رسیدگی به آنها می تواند خسارات بسیاری را به مجموعه صنعتی مورد نظر وارد کند. به همین جهت مجموعه صنعتی هیپکو خدمات تعمیرات الکتروموتور SEW و موتور گیربکس SEW را به صنعت گران عزیز ارائه می کند.

عیوب و مشکلات الکترو موتور های SEW می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد.

توجه داشته باشید که عیب یابی و تعمیرات الکتروموتور و موتور گیربکس SEW باید توسط افراد متخصص انجام گیرد.

مجموعه صنعتی هیپکو با بکارگیری متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیرات انواع گیربکس های SEW و الکتروموتور SEW  می باشد.

پیشگیری از تعمیرات گیربکس SEW

به طور کلی کیفیت ساخت دستگاه های صنعتی SEW و قطعات داخلی آنها نظیر چرخ دنده ها، بلیبرینگ ها و… می تواند باعث افزایش کارایی دستگاه ها شود و دمای آن را کاهش دهد.

در بیشتر موارد خرابی نیز، علت آن فاکتور های زیر می باشد:

  1. استفاده و انتخاب گیربکس نا مناسب
  2. بی توجهی به فاکتور های فنی و مهندسی

پس در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر و با تجربه بازار خرید نمایید.